úterý 28. srpna 2012

Běh ve stínech - Unesená sekretářka I

Naše první prácička ve stínovém světě nepředstavovala nic světoborného. Bylo nutné si trochu připomenout základní pravidla a vyzkoušet styl hry. 
Připomeňte si jaké postavy se hry účastní...

21. 8. 2087

Pan Johnson nás poslat na adresu Menning Street 27. Byli jsme uvedeni do místnosti, kde už čekali jiné skupinky, pravděpodobně další nájemní žoldáci na provedení špinavé práce. Naše skupinka si stoupla do jednoho z volných rohů a já jsem si zcela nezaujatě začal prohlížet nemravné obrázky na mém kapesním počítači.

Brzy nás pozvali do jiné místnosti, kde už na nás čekal muž, jenž se představil jako Leonard Lazarus, majitel korporace Lazarus Ltd. Ihned nás uvedl do problému, že někdo unesl jeho sekretářku jménem Elizabeth Marplová. Dle něj má tato slečna v hlavě důležité informace, které se nesmí dostat do nesprávných rukou. Za její záchranu nám každému nabídl 15 000 ¥, tisícovku dostaneme předem.

K únosu došlo před třemi dny v 16:00 když slečna Marplová odcházela z práce. Na sobě měla černý kostýmek a lodičky. Má červené vlasy, pravděpodobně barvené, a zelené oči. Je jí 23 let. Od pana Lazaruse jsme dostali kamerový záznam onoho únosu a adresu do jejího bytu v ulici 2nd Avenue.

Prohlédli jsme záznam. Poměrně typická situace. Černá dodávka, ze které vyskákalo 5 maskovaných chlapů, jeden z nich vypadal na trolla. Zavlekli dívku do auta a odjeli.

Nedalo mi to a pomocí počítače jsem záznam prozkoumal, jestli nebyl nějakým způsobem modifikován. Nedostatečné vybavení pro takovou operaci mi bylo schopné pouze prozradit, že k úpravám skutečně došlo, ale bez lepšího vybavení nejsem schopen určit konkrétní modifikaci.

Záznam jsme zatím odložili a já se vydal kontaktovat jednoho mého známého z firmy Lazarus Ltd.. Cestou jsem ještě prolétl síť v naději nalezení více informací. Bohužel slečna Marplová byla značně tajemnou osobou  a teprve po opravdu hlubokém hledání jsem dokázal zjistit, že má doktorát z psychologie a kybernetiky. Do Lazarus Ltd. byla přijata ihned po škole. Nedokázal jsem najít ani žádné její vydané práce. Šlo tedy o velmi silnou míru utajení ze strany korporace. To se mi potvrdilo i po schůzce s kontaktem, který mi také nedokázal nijak pomoci.

Mezitím člověk a troll navštívili slečnin byt. Bylo pochopitelně zamčeno, ale to pro trolla nepředstavovalo žádný větší problém a dveře brzy podlehly jeho silné domluvě. Na první pohled bylo jasné, že v bytě nic použitelného nenajdeme. Bylo zde zcela vzorně, možná spíš až nezdravě, uklizeno. To znamená, že únosci už měli vše potřebné a v bytě nebylo nic použitelného.

Šaman zkusil nahlédnout do astrálních sfér a objevil jakýsi magický zámek. Více o něm však nedokázal zjistit. Byl tu také stolní počítač, bez operačního systému. Později jsem jej prozkoumal. Disk byl pochopitelně zformátován a to velmi důkladně. Objevil jsem pouze texty jako "dizertační práce", ale bez dalších použitelných detailů.

Pokračujte v příběhu...

Žádné komentáře:

Okomentovat