pondělí 20. srpna 2012

O čem to vlastně je ?

Motorem dnešní doby je určitě z velké části digitální zábava. Lidé sedí doma u svých počítačů a hrají s jinými lidmi všelijaké hry. Zpravidla s takovými, které v životě neviděli a většinou ani neplánující se s nimi potkat. Nejsem tu však od toho abych moralizoval. Sám nejsem o moc lepší, je to zkrátka dané vývojem doby.  Nechť si každý nakládá se svým životem jak uzná za vhodné.

Zdroj: pixabay.com
Ale to jen tak na úvod. Tento blog se bude točit především kolem stolních RPG her. Možná někteří z vás zavzpomínají když pronesu výraz "dračí doupě" nebo také lidověji "dračák". Parta lidí, papír a tužka. Pokud patříte mezi příznivce tohoto typu zábavy, neváhejte a uložte si adresu blogu mezi své oblíbené. Budu tady průběžně publikovat svá dobrodružství v tomto světě.

Nejprve bych však chtěl předznamenat, že nejsem typ člověka co by hrál RPG od dětství a vydrželo mu to dodnes. Ano sice jsem v pubertě zažil období onoho "dračáku", kdy jsme s pár přáteli ze základky hráli. Nicméně pak nastoupila doba PC a veškerá chuť po papírovém druhu zábavy se vytratila. Raději každý byl zavřený doma aby mohl hrát o samotě těch pár her co bylo k dispozici.

Nyní zpět do přítomnosti, kdy je mi už celých 30 let. Minulé léto jsem zavítal na jednu menší akci Gamecon (příspěvek o této mojí návštěvě), kde jsem si znovu po letech zahrál tento typ papírových her. Letos jsem na tuto skvělou akci zavítal znovu a dospěl k závěru, že bych se do světa RPG her chtěl znovu ponořit a zažít tu nevázanou zábavu jako tenkrát za mladých let.

Zdroj:  shop.dela.cz
Měl jsem trochu obavu, že v Hradci Králové neseženu partu lidi, která by mezi sebe vzala v podstatě úplného nováčka. Naštěstí se však podařilo a nakonec se ukázalo, že se jedna o lidi, které už znám z klubu deskových her, kam také pravidelně chodím. Takové zjištění mě velmi potěšilo. Přece jen je snazší odvázat se mezi známými než před někým koho jsem sotva potkal.

Nuže toto je začátek a budu se vám snažit co nejvěrněji zprostředkovat naše herní setkání, které se prozatím koná pravidelně každé úterý od 17hod. Pokud by se mezi vámi našel někdo s chutí se také zapojit, neváhejte a kontaktujte mě.

A teď už pokračujte k prvnímu dobrodružství...

Žádné komentáře:

Okomentovat